Week 1:
Kick off

Na een grondige voorbereiding starten we met een kick off. Hierbij bespreken we de samenstelling van het projectteam, het globale plan van aanpak en de planning. Ook maken we afspraken met elkaar en nemen we enkele documenten door die tijdens de voorbereiding aan bod zijn gekomen.


Week 2:
Aanleveren gegevens

In deze fase realiseren we de toegang tot de systemen, stellen we useraccounts op en levert u ons de benodigde gegevens aan.


Week 3:
Inrichten applicatie

Nu richten we de applicatie in op basis van de gegevens die we van u hebben ontvangen.


FactsAndFigures.jpg


Tijdens de validatie stemmen we met u af of hetgeen we aan het doen zijn ook is wat u wilde hebben. Klopt de situatie die we schetsen, hebben we de juiste gegevens gebruikt, wat wilt u nog wijzigen? Ook vragen we nu van u om bepaalde gegevens in te vullen in het systeem en kijken we uiteindelijk samen of het systeem naar wens functioneert. Als het systeem akkoord is, gaan we door naar de volgende fase. 

Week 4 en 5
Validatie


U neemt het systeem in gebruik en we gaan beheerders en (sleutel)gebruikers opleiden. Wij blijven in deze fase nauw betrokken om u te begeleiden bij de ingebruikname. Niet alleen via onze Helpdesk, maar ook onze (applicatie)consultants die het project met u hebben doorlopen, staan voor u klaar.

Week 6:
Opleiding en begeleiding


Dit is een langdurige fase, namelijk voor zolang u met ons systeem werkt. Ons Helpcentrum en onze Helpdeskmedewerkers staan altijd voor u klaar om u weer op weg te helpen, mocht u zijn vastgelopen.

Vervolg:
Support